2011. május 23., hétfő

STIHL benzines láncfűrész 024 AV elektronikus gyors megállás

STIHL benzines láncfűrész 024 AV elektronikus gyors megállás:
Itt Eladó STIHL 024 AV elektronikus gyors megállás, sorszám 110 986 801, egy top 37 vágó berendezés (eredeti-STIHL-kard jó lánc) és jön az utasításokat (a másolás, amit majd küldeni nekem később STIHL van, mivel nem eredeti get) volt, felajánlotta kardját és védelme. Láttam az év beépített nem ismert, mert vettem még szükség.

Főbb műszaki adatok: 41,6 cm, 2,1 kW / 2,85 ps, üres tömeg kg vágófelszerelés nélkül 4,6

Nem volt ez nyár végén 2010-Stihl kereskedő karbantartási, hogy tett néhány kopás miatt kell cserélni, és javítani, és a tömörítés is jó. A javítási számla lehet elküldeni eladó. március utolsó fellépés a fa, ez adott nekem hű szolgálatot ismét megfelelően működik, és a légnyomás ekkor megtisztított engem. életkornak megfelelő pályák annyira ismert, hogy ne ne használja az, hogy a véleményem után egy tisztességes képet - lásd a képeket.
Azt akarom eladni, mert Nemrég vettem egy új nagyobb STIHL, hogy a 024er most nekem csak a polcon, amelyért egyszerűen túl jó. érezhessék magukat ingyenes próba vágott velem Kölnben és egyébként "eladott látott / vágott. mert a kor nem tudok semmilyen más garanciát, és vissza, stb . Ajánlat
A vizsgálatok, stb, mint fon: 0221/6902230

Üdvözlet

Robert Walter
Ár: 250 EUR VB